sunnuntai 25. elokuuta 2013

viikonloppu

Iltaa :)

Ööh,tänää mul ei oo taaskaan mitää erikoista kirjotettavaa
Perjantaina mun kulta tuli meille yöks , eilen eli lauantaina olin mun kahen parhaan ystävänkans,
ja tänää nyt vaa nähny sitä toist frendii,ja nyt sitte mun kullan kanssa 


Mä en tiiä miks mut parin päivä sisäl mua on  vituttanu kaikki,
siis ihmiset, asiat jne
Tuntuu ku kaikki ois mulle joka vitu asiasta vihasii,
tai et tekisin kokoaika jotai vääri.
En jaksa kokoaika kysellä oonko tehny jotai,
ku ei tääl saa kumminkaa ikinä suoraa vastausta.
En jaksa sitäkää et mulle voidaa tiuskii ja muhu puretaa suuttumust,
Mut jos mä teen niin, sit suututaa .
HAISTAKAA PASKA




torstai 22. elokuuta 2013

Iltaaa ..

Oon ehkä käyttäny liia monta yötä miettien sellasta ku kuolema..
Me kaikki tiedetään,että se tulee joskus.
Ja se tästä tekee pahinta kun ei tiiä ikinä millon,
se voi olla huomenna,tai sitte se voi olla monien vuosien päästä,
silti tiiän etten oo ikinä ehtiny sanoo kaikkee sille henkilölle mitä tahtoisin.
Tottakai tässä tulee ensimmäisenä mieleen perhe,esim äiti.
Mä en vaan haluu sulattaa sitä asiaa et joku päivä en voikkaan kysyä äitiltä neuvoa,
en voi sanoa sille enää sanaakaan.
Vaikka kuinka itkisin ja huutaisin se ei tois sitä koskaan takasin mun luo.
En usko et sitä tunnetta ei voi edes arvat,jos sitä ei oo kokenut..
Mä oon meinannu menettää mun äidin,ja se oli mulle yhtä helvettiä,
en enää koskaa haluis kokee sitä samaa.
Oon ikuisesti kiitollinen kaikille niille ihmisille,jotka autto sillon että äiti selvisi siitä.
Mä en tiedä mite oisin jatkanu ilman sitä,tai oisinko edes jatkanu.
Mä en ikinä oo saanu sanottua kunnolla rakastavani sitä,
mutta kyllä se sen tietää.
Yks asia mistä oon onnellinen,on se että mun ja äitin välit on parhaat,
mitä nyt voi sitte ollakkaa.
Aina kun mä mietin tätä asiaa mulle tulee hirveen ahdistunu olo,
Enkä haluu uskoo et joku päivä on pakko vaan sitte päästää irti,siitä joka on tärkein..
Mä en vaan kestä,miks maailman pitää olla tällänen,
ja viedä kaikki kaunis pois joskus.


Mut tätä kun miettii,ni tietää että jokasesta hetkestä rakkaan kanssa pitää nauttia.
Jokainen sana voi olla viimenen,joten harkiste se tarkasti.
Lopeta aina riitely rakkaan kanssa jos vaan mahdollista,Koska ne sanat sulta voi olla viimeset, ja niitä et todellakaan tarkota.
Nauttikaa siitä mitä teillä vielä on,
älkää antoko näiden vuosien valua hukkaan.




Kiitos äiti kun oot vielä siinä ..<3



lauantai 17. elokuuta 2013

Päiväää tai jotain sinnepäin

Mä en nyt yhtää tykkää, oon vieläki kipeenä,
ja tääl sataa nykyää joka päivä ?
mikä sadekausi nyt on :D

Mutmut oon Nyt yhen frendinkaa kans meillä,
ja toinenki on tulos tänne koska en jaksa liikkuu kipeenä.
toi yks piirtelee tuol jotai,ja mä päätin sil aikaa tulla kirjottaa tänne jotai :)
Pikkusystille tuli kaveri yöks,joten saan varmaan taas kuunnella koko illan 
''Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty
En meidän taloon lisää aikuisia halua''

Koska singstar .. tai joku tommonen :)
Maanantain ois kiva olla terve koska haluisin kouluu,
ku ei neljänseinän sisäl ookkaa enää nii kivaa istuu..

Mul ei nyt oikee tänäänkää oo mikää avautumise fiilis eikä mitää erikoista asiaa..
Paitsi et tästä pinnallisuudesta vähän,josta valitan,
mut mitä itsekkin teen.. ? :D
ELIKKÄ .. oon nyt pari kk jo halunnu Ripsienpidennykset.. 
Ei tarvis tuhlaa ni paljo aikaa toho laittautumiseen aamulla,
eikä ois hirvee stressi herätessä laittautuu jos on lähös jonnekki.
laitan nyt kuvan sellasit mitä haluisin ja tahdontahdoooon :(

... <3


perjantai 16. elokuuta 2013

kipeenä vieläkii.

Päiväääää..
Illal\yöl nous lämpö melkee 38..
Nyt tänää kuumet ei oo ollu mut iha muutevaa hirvee olo.

Mullo jotenki iha hirveen vittuuntunu olo kokoajan..
Ja ei oo ees mitää syytä taaskaa.
Must tuntuu et kaikki on taas hajoomas käsii koska en oo kahen kuukaude sisäl
käyny ulko ku pari kertaa + mökil viikonloppu...
Ei jaksaaa,ja sit pitää olla viel kipeeki ..

Mut tänää mun kullan kanssa varmaankin,
jos olo ei nyt iha hirveesti pahene tästä.

En jaksa ees istuu koneella,
enkä tehä muutenkaa mitäää ..

byee!



torstai 15. elokuuta 2013

Avaudun..

Miks pitää kiusata tai ylipäätää haukkua ketää ?
Miks pitää olla rasisti tiettyjä ihmisiä kohtaa ?
ihonväri ei vaikuta millään tavalla siihen millanen ihminen on,
eikä kulttuurikaan. Jos yks mustalainen varastaa,se ei tarkota et kaikki tekee niin
Ja myös se että jos jotkut ''valkoiset'' on rasisteja,ni aika moni leimataa siihen.
Mul on itelläni tosi monesta eri kulttuurista kavereita,eikä ne ole yhtää erilaisia ku minä.
Ja sekin että kyllä vaaleekin ihminen voi iha yhtälailla varastaa,hakata yms. Mut 
Siltikää niit kohtaan ei olla yhtä varauksellisia ?
MIKSI ?
Ja minkä takia pitää haukkua ihmisiä,jotka on isompia ku muut ?
Tai pienempiä ku muut ?
pitempiä,lyhyempiä tai mitä tahansa ?
Miks ihmisiä pitää ees erotella tollasiin ryhmiin, kun esim vaaleet ja tummat ?
Kaikki me ollaan ihmisiä ja tasa-arvosia.
Kaikkien vaa pitää ymmärtää se.
Antakaa ihmisten olla mitä ne on.


Toinen asia on se että miks varsinki naiset keskittyy niin paljon ulkonäköön (myönnän itsekkin tekeväni niin,vaikka näin kirjoitankin)
Keskitytään siihen ollaanko hoikkia,kauniita ja miltä hiukset näyttää yms.
loppupeleissä sillä asialla ei oo enää mitään väliä.
Kun sä kuolet ni mitä ne ihmiset miettii ?
''olipas sillä kauniit hiukset,se osasi meikata ja oli aina niin kaunis''
Ei,ne miettii millainen persoona on ollu,ainakin toivottavasti ..
Käytä mielummin aika siihen että kohtelet muita hyvin,ja oot muille mukava.
En ainakaan haluisi et mua muisteltais pinnallisena ihmisenä,joka käytti koko elämänsä,
ja rahansa siihen että näyttäisi kauniilta.

Oikee kauneus ei oo sitä miltä sä näytät,vaa millainen sä olet 
Elämä on lyhyt, älä tuhlaa sitä kaikkeen turhaan,
vaan elä se.. <3


eiköhä täs ollu jo vuodatusta tarpeeksi .. :DD:D
byee !






syksy tuleeee



Syksy tulee ja tuo taas jotain mukanaan..
Eli tänää ois kolmas päivä koulua loman jälkee,mutta mä istun kipeenä kotona.
En erityisesti pidä koulustakaan,mutta kyl se tän edelle menee.
Tänää ois pitäny olla parin frendin kanssa, mut tietenki seki nyt jää.. :(

Siihen eiliseen tekstiin liittyen, tässäki taas huomaa miten pieniä asioita pitäs arvostaa,
esim vaikka sitä että on terve. Mut pakko myöntää ettei sitä sillo tuu ajatelleeks vaikka pitäiskin.
Tänään mul ei oo periaattees yhtää mitää erityistä kirjotettavaa tai kerrottavaa , Ja oon muutenki hieman sekava tän kipeyden takia enkä osaa kirjoittaa.. :D
Toivotaa vaa etten oo huomenna enää kipee,tai ainakaan näi paljoo
bye !






keskiviikko 14. elokuuta 2013

Säätöblogi

Jöö, elikkä ajattelin omaks ilokseni alkaa kirjotella tänne jotain. Tää on siis mun ensimmäinen blogi,enkä yhtään tiiä miten ja mitä tänne nyt pitäis kirjottaa...Enkä tätä ''ohjelmaa'' osaa oikein viel käyttääkkään..  Mutta alotetaa tälläsil perus tiedoilla.
oon 15 vuotias tyttö etelä-suomesta, ja käyn nyt yheksännettä luokkaa. Omistan ihanan poikaystävän jonka kanssa seurustellut yli kaksivuotta, ja paljon ystäviäki löytyy :) .. jaja ei siitä varmaa sen enempää :)
Kirjotan myös varmaan mitä oon tehny yms tällästä.. tää teksti voi olla hyvinki sekava,mut eiköhä tää tästä ajan myötä ala onnistuu ..

Elieli, nyt voisin vähä puhuu tälläsestä .. Oon miettiny et miks ihmisille ei vaan kelpaa mikään.
Esimerkkinä nyt vaik se että jos joku asia toisessa ihmisessä häiritsee ja sanot siitä, susta aletaa puhumaan,sua haukutaan tai vähintään suututaan. Kun taas jos et sano sitä suoraan,olet kaksinaamainen yms tällästä.
Ja muutenkin ihmiset valittaa aina siitä mitä niillä ei oo,eikä lähes ikinä olla tyytyväisiä  siihe mitä jo on,ja aika varmasti saatuaa sen mitä on halunnu ei silti olla tyytyväisiä ..
En ees haluu kuvitella mihin tää maailma menee kun kokoaika halutaan vaan lisää .

Mut joo eiköhä tää sekava soperrus nyt ollu tässä.. :D 

Että hyviä öitä ja tällästä tänään :)