sunnuntai 25. elokuuta 2013

viikonloppu

Iltaa :)

Ööh,tänää mul ei oo taaskaan mitää erikoista kirjotettavaa
Perjantaina mun kulta tuli meille yöks , eilen eli lauantaina olin mun kahen parhaan ystävänkans,
ja tänää nyt vaa nähny sitä toist frendii,ja nyt sitte mun kullan kanssa 


Mä en tiiä miks mut parin päivä sisäl mua on  vituttanu kaikki,
siis ihmiset, asiat jne
Tuntuu ku kaikki ois mulle joka vitu asiasta vihasii,
tai et tekisin kokoaika jotai vääri.
En jaksa kokoaika kysellä oonko tehny jotai,
ku ei tääl saa kumminkaa ikinä suoraa vastausta.
En jaksa sitäkää et mulle voidaa tiuskii ja muhu puretaa suuttumust,
Mut jos mä teen niin, sit suututaa .
HAISTAKAA PASKA




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti