torstai 15. elokuuta 2013

syksy tuleeee



Syksy tulee ja tuo taas jotain mukanaan..
Eli tänää ois kolmas päivä koulua loman jälkee,mutta mä istun kipeenä kotona.
En erityisesti pidä koulustakaan,mutta kyl se tän edelle menee.
Tänää ois pitäny olla parin frendin kanssa, mut tietenki seki nyt jää.. :(

Siihen eiliseen tekstiin liittyen, tässäki taas huomaa miten pieniä asioita pitäs arvostaa,
esim vaikka sitä että on terve. Mut pakko myöntää ettei sitä sillo tuu ajatelleeks vaikka pitäiskin.
Tänään mul ei oo periaattees yhtää mitää erityistä kirjotettavaa tai kerrottavaa , Ja oon muutenki hieman sekava tän kipeyden takia enkä osaa kirjoittaa.. :D
Toivotaa vaa etten oo huomenna enää kipee,tai ainakaan näi paljoo
bye !






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti