Iltaa tai yötä,mitä lie :)
En oo pitkää aikaa kirjotellu ku on ollu vähä kaikenlaista.
Mulla alko tetti tossa maanantaina Vanhainkodissa.
Se on ollu mulle tosi rankka kokemus henkisesti ja fyysisesti.
Mut toisaalta se on saanu mun silmät avautumaan siihen miten yllättävä ja lyhyt elämä onkaan.
Tänää tuli puhuttuu yhen kaverin kanssa vähän kaikenlaisesta jälleen.
En oo pitkää aikaa kirjotellu ku on ollu vähä kaikenlaista.
Mulla alko tetti tossa maanantaina Vanhainkodissa.
Se on ollu mulle tosi rankka kokemus henkisesti ja fyysisesti.
Mut toisaalta se on saanu mun silmät avautumaan siihen miten yllättävä ja lyhyt elämä onkaan.
Tänää tuli puhuttuu yhen kaverin kanssa vähän kaikenlaisesta jälleen.
Puhuttiin mm eläinrääkkäyksestä,vanhuksista ja lapsista,tai niiden vanhemmista.
Ensinäkin, sellasena ihmisenä joka ei kirjaimellisesti haluaisi tappaa kärpästäkään,
en ymmärrä tätä eläinrääkkäystä.
Miksi ?!
Miten voi katsoa tätä eläintä ja satuttaa sitä silti, kun näkee kuinka se kärsii.
Miksi ?!
Miten voi katsoa tätä eläintä ja satuttaa sitä silti, kun näkee kuinka se kärsii.
Miten kukaan voi olla niin vitun julma.
Sitten näistä lapsista,ja niiden vanhemmista.
Jos sä päätät lapsen hankkia,tai et päättäisikään,mutta silti raskaaks tullessa pidät sen,
miten pystyt tekemään sille mitään pahaa ?
Tekee pahaa kattoa vierestä kun raskaana olevat naiset tupakoi,
tai juo alkoholia,siis ihan järkyttävää.
Vaan se vitun yhdeksän kuukautta,etkä edes sillä tavalla voi huolehtia lapsesi hyvinvoinnista ?
Lapselle saattaa jäädä siitä pysyviä vammoja ja ongelmia, en ymmärrä miten sen syyllisyyden kanssa voi elää..
Ja kun sitten saatte sen lapsen jatkatte lähellä polttamista ja juomista.
Pahimmassa tapauksessa sen lisäksi lyötte lasta.
Niin ei vaan voi kohdella ihmistä,joka ei edes ole teille mitään pahaa tehnyt.
Rakastaa sinua vanhempanaan,ja syyttää itseään asioista mite hänelle tehdään.
Jos olette niin vitun riippuvaisia toisen satuttamiseen ja alkoholiin,
antakaa lapselle hyvän elämän mahdollisuus, vaikka sijoittamalla toiseen kotiin.
Älkää olko niin vitun itsekkäitä.
Ja sit viimeisenä sitten nyt tällänen juttu.
Sitten näistä lapsista,ja niiden vanhemmista.
Jos sä päätät lapsen hankkia,tai et päättäisikään,mutta silti raskaaks tullessa pidät sen,
miten pystyt tekemään sille mitään pahaa ?
Tekee pahaa kattoa vierestä kun raskaana olevat naiset tupakoi,
tai juo alkoholia,siis ihan järkyttävää.
Vaan se vitun yhdeksän kuukautta,etkä edes sillä tavalla voi huolehtia lapsesi hyvinvoinnista ?
Lapselle saattaa jäädä siitä pysyviä vammoja ja ongelmia, en ymmärrä miten sen syyllisyyden kanssa voi elää..
Ja kun sitten saatte sen lapsen jatkatte lähellä polttamista ja juomista.
Pahimmassa tapauksessa sen lisäksi lyötte lasta.
Niin ei vaan voi kohdella ihmistä,joka ei edes ole teille mitään pahaa tehnyt.
Rakastaa sinua vanhempanaan,ja syyttää itseään asioista mite hänelle tehdään.
Jos olette niin vitun riippuvaisia toisen satuttamiseen ja alkoholiin,
antakaa lapselle hyvän elämän mahdollisuus, vaikka sijoittamalla toiseen kotiin.
Älkää olko niin vitun itsekkäitä.
Ja sit viimeisenä sitten nyt tällänen juttu.
Tästä on kyllä vähän aikaa mutta luin netistä uutisia ja törmäsimpä sitten sellaiseen yhteen tapaukseen,
jossa kaksi miestä oli ryöstänyt 91 vuotiaan sotaveteraanin,joka sai vammoja jotka vaativat sairaala käyntiä.
Miten KUKAAN voi tehdä noin iäkkäälle maataanpuolustaneelle miehelle ?
Tai muutenkaan kenelläkkään ihmiselle,varsinkaan iäkkäälle ?
Tollasta tekevät pitäs saatana pistää kärsimään ja kunnolla.
Hirttäminen,eikä haulikolla päähänkään riitä.
jossa kaksi miestä oli ryöstänyt 91 vuotiaan sotaveteraanin,joka sai vammoja jotka vaativat sairaala käyntiä.
Miten KUKAAN voi tehdä noin iäkkäälle maataanpuolustaneelle miehelle ?
Tai muutenkaan kenelläkkään ihmiselle,varsinkaan iäkkäälle ?
Tollasta tekevät pitäs saatana pistää kärsimään ja kunnolla.
Hirttäminen,eikä haulikolla päähänkään riitä.
SIIS VITUN IHMISET.












