lauantai 17. elokuuta 2013

Päiväää tai jotain sinnepäin

Mä en nyt yhtää tykkää, oon vieläki kipeenä,
ja tääl sataa nykyää joka päivä ?
mikä sadekausi nyt on :D

Mutmut oon Nyt yhen frendinkaa kans meillä,
ja toinenki on tulos tänne koska en jaksa liikkuu kipeenä.
toi yks piirtelee tuol jotai,ja mä päätin sil aikaa tulla kirjottaa tänne jotai :)
Pikkusystille tuli kaveri yöks,joten saan varmaan taas kuunnella koko illan 
''Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty
En meidän taloon lisää aikuisia halua''

Koska singstar .. tai joku tommonen :)
Maanantain ois kiva olla terve koska haluisin kouluu,
ku ei neljänseinän sisäl ookkaa enää nii kivaa istuu..

Mul ei nyt oikee tänäänkää oo mikää avautumise fiilis eikä mitää erikoista asiaa..
Paitsi et tästä pinnallisuudesta vähän,josta valitan,
mut mitä itsekkin teen.. ? :D
ELIKKÄ .. oon nyt pari kk jo halunnu Ripsienpidennykset.. 
Ei tarvis tuhlaa ni paljo aikaa toho laittautumiseen aamulla,
eikä ois hirvee stressi herätessä laittautuu jos on lähös jonnekki.
laitan nyt kuvan sellasit mitä haluisin ja tahdontahdoooon :(

... <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti