Jöö, elikkä ajattelin omaks ilokseni alkaa kirjotella tänne jotain. Tää on siis mun ensimmäinen blogi,enkä yhtään tiiä miten ja mitä tänne nyt pitäis kirjottaa...Enkä tätä ''ohjelmaa'' osaa oikein viel käyttääkkään.. Mutta alotetaa tälläsil perus tiedoilla.
oon 15 vuotias tyttö etelä-suomesta, ja käyn nyt yheksännettä luokkaa. Omistan ihanan poikaystävän jonka kanssa seurustellut yli kaksivuotta, ja paljon ystäviäki löytyy :) .. jaja ei siitä varmaa sen enempää :)
Kirjotan myös varmaan mitä oon tehny yms tällästä.. tää teksti voi olla hyvinki sekava,mut eiköhä tää tästä ajan myötä ala onnistuu ..
Elieli, nyt voisin vähä puhuu tälläsestä .. Oon miettiny et miks ihmisille ei vaan kelpaa mikään.
Esimerkkinä nyt vaik se että jos joku asia toisessa ihmisessä häiritsee ja sanot siitä, susta aletaa puhumaan,sua haukutaan tai vähintään suututaan. Kun taas jos et sano sitä suoraan,olet kaksinaamainen yms tällästä.
Ja muutenkin ihmiset valittaa aina siitä mitä niillä ei oo,eikä lähes ikinä olla tyytyväisiä siihe mitä jo on,ja aika varmasti saatuaa sen mitä on halunnu ei silti olla tyytyväisiä ..
En ees haluu kuvitella mihin tää maailma menee kun kokoaika halutaan vaan lisää .
Mut joo eiköhä tää sekava soperrus nyt ollu tässä.. :D
Että hyviä öitä ja tällästä tänään :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti