torstai 15. elokuuta 2013

Avaudun..

Miks pitää kiusata tai ylipäätää haukkua ketää ?
Miks pitää olla rasisti tiettyjä ihmisiä kohtaa ?
ihonväri ei vaikuta millään tavalla siihen millanen ihminen on,
eikä kulttuurikaan. Jos yks mustalainen varastaa,se ei tarkota et kaikki tekee niin
Ja myös se että jos jotkut ''valkoiset'' on rasisteja,ni aika moni leimataa siihen.
Mul on itelläni tosi monesta eri kulttuurista kavereita,eikä ne ole yhtää erilaisia ku minä.
Ja sekin että kyllä vaaleekin ihminen voi iha yhtälailla varastaa,hakata yms. Mut 
Siltikää niit kohtaan ei olla yhtä varauksellisia ?
MIKSI ?
Ja minkä takia pitää haukkua ihmisiä,jotka on isompia ku muut ?
Tai pienempiä ku muut ?
pitempiä,lyhyempiä tai mitä tahansa ?
Miks ihmisiä pitää ees erotella tollasiin ryhmiin, kun esim vaaleet ja tummat ?
Kaikki me ollaan ihmisiä ja tasa-arvosia.
Kaikkien vaa pitää ymmärtää se.
Antakaa ihmisten olla mitä ne on.


Toinen asia on se että miks varsinki naiset keskittyy niin paljon ulkonäköön (myönnän itsekkin tekeväni niin,vaikka näin kirjoitankin)
Keskitytään siihen ollaanko hoikkia,kauniita ja miltä hiukset näyttää yms.
loppupeleissä sillä asialla ei oo enää mitään väliä.
Kun sä kuolet ni mitä ne ihmiset miettii ?
''olipas sillä kauniit hiukset,se osasi meikata ja oli aina niin kaunis''
Ei,ne miettii millainen persoona on ollu,ainakin toivottavasti ..
Käytä mielummin aika siihen että kohtelet muita hyvin,ja oot muille mukava.
En ainakaan haluisi et mua muisteltais pinnallisena ihmisenä,joka käytti koko elämänsä,
ja rahansa siihen että näyttäisi kauniilta.

Oikee kauneus ei oo sitä miltä sä näytät,vaa millainen sä olet 
Elämä on lyhyt, älä tuhlaa sitä kaikkeen turhaan,
vaan elä se.. <3


eiköhä täs ollu jo vuodatusta tarpeeksi .. :DD:D
byee !






2 kommenttia: