Päiväääää..
Illal\yöl nous lämpö melkee 38..
Nyt tänää kuumet ei oo ollu mut iha muutevaa hirvee olo.
Illal\yöl nous lämpö melkee 38..
Nyt tänää kuumet ei oo ollu mut iha muutevaa hirvee olo.
Mullo jotenki iha hirveen vittuuntunu olo kokoajan..
Ja ei oo ees mitää syytä taaskaa.
Must tuntuu et kaikki on taas hajoomas käsii koska en oo kahen kuukaude sisäl
käyny ulko ku pari kertaa + mökil viikonloppu...
käyny ulko ku pari kertaa + mökil viikonloppu...
Ei jaksaaa,ja sit pitää olla viel kipeeki ..
Mut tänää mun kullan kanssa varmaankin,
jos olo ei nyt iha hirveesti pahene tästä.
jos olo ei nyt iha hirveesti pahene tästä.
En jaksa ees istuu koneella,
enkä tehä muutenkaa mitäää ..
byee!
enkä tehä muutenkaa mitäää ..
byee!

parane pian rakas ♥
VastaaPoistaYritystä riittää (Y) nyt tää kyl vaa pahenee mut joo :D:D
VastaaPoista